مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-09اقتصادي

فرصت حضور خیران سرمایه گذار در همایش سرمایه گذاری تبریز 2023


رییس کمیته تهیه فرصت های سرمایه گذاری تبریز از ایجاد زمینه های جدید حضور خیران سرمایه گذار در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیته تهیه فرصت های سرمایه گذاری تبریز از ایجاد زمینه های جدید حضور خیران سرمایه گذار در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 خبر داد.

محمد عزتی گفت: برنامه ریزی و تدوین برنامه های همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 قرار است به گونه ای طراحی و تدوین شود که انگیزه و گرایش لازم را برای خیرانی که قصد سرمایه گذاری دارند، ایجاد کند.

وی افزود: برنامه ها و بسته های همایش سرمایه گذاری 2023 پروژه محور تعریف می شود و پیش از برگزاری همایش پیش نیازها در نظر گرفته شود و مجوزهای لازم اخذ شده؛ حتی همزمان با همایش سرمایه گذاری در صورت لزوم کلنگ زنی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، افزود: در همایش پیش رو می توان با برگزاری گردهمایی و برخی پیش همایش ها از خیران خواست با تامین زیرساخت های لازم پروژه ها و نیازهای ضروری شهر از جمله خانه سالمندان، پروژه های مرتبط با نیازهای کودکان مثل مراکز تفریحی، بیمارستان، مراکز آموزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت حضور خیران سرمایه گذار در همایش سرمایه گذاری تبریز 2023

فرصت حضور خیران سرمایه گذار در همایش سرمایه گذاری تبریز 2023