مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 05:152023-08-22اجتماعي

50 چادر اسکان موقت در روستای قورچای برپا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمرگلستان گفت: با کمک نیروهای امدادی هلال احمر 50 چادر برای اسکان موقت درمواقع ضروری در روستای قورچای آزادشهر برپا شد.

- قاسم غریب آبادی شامگاه دوشنبه در بازدید از روستای متاثر از سیل قورچای آزادشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارکرد: بارش های نقطه ای و رگباری در استان گلستان باعث آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها شده و برخی از روستاهای رامیان و شهرستان آزادشهر متاثر از این سیلاب شدند.

وی تصریح کرد: مردم روستاهای پشمکی، سیدکلاته، پاقلعه در رامیان متاثر از سیل شدند که برخی از مردم در گل ولای ناشی از طغیان رودخانه ها و جاری شدن گل ولای در جاده ها گرفتار شدند و نیروهای امدادی هلال احمر آنها را رهاسازی کردند.

* رهاسازی سرنشینان دو خودرو گرفتار در جاده خوش ییلاق مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: همچنین سرنشینان دو خودرو در گل ولای جاده خوش ییلاق گرفتار شدند که توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی و نجات پیدا کردند.

وی ادامه داد: آبگرفتگی منازل و خیابان ها در روستای قورچای آزادشهر بیشتر از دیگر روستاها بوده و 91 خانوار ،بیش از 365 نفر متاثر از این سیل و آبگرفتگی شدند.

* امدادرسانی 44 نیروی امدادی هلال احمر به مردم روستای قورچای غریب آبادی گفت: تعداد 11 تیم در قالب 44 نفر به همراه 13 کفکش و موتور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 چادر اسکان موقت در روستای قورچای برپا شد

50 چادر اسکان موقت در روستای قورچای برپا شد