مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-26اجتماعي

کندوان امروز یک طرفه می شود


تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع خواهد بود؛ البته این محدودیت درصورت پرحجم شدن ترافیک در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

- یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی جریان دارد.

وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال، افزود: تردد تمام کامیون و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه پنجم و ششم مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: اعمال محدودیت های یک طرفه در محور هراز به صورت مقطعی خواهد بود.

جهان تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع خواهد بود؛ البته این محدودیت درصورت پرحجم شدن ترافیک در دستور کار پلیس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان امروز یک طرفه می شود

کندوان امروز یک طرفه می شود