مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 18:002023-07-25سياسي

مکتب امام حسین (ع) محور وحدت کل بشریت است


شهرکرد_امام جمعه شهرستان بروجن گفت: مکتب امام حسین (ع) محور وحدت کل بشریت حق جو و حق گوی است و هیچ نیازی به توجیه ما ندارد.

- شهرکرد_امام جمعه شهرستان بروجن گفت: مکتب امام حسین (ع) محور وحدت کل بشریت حق جو و حق گوی است و هیچ نیازی به توجیه ما ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: قیام حضرت امام حسین (ع) پر نور، الهی، پاک و پاکیزه از هر گونه عوامل مختلف غیرالهی بوده و به عنوان الگو، الهام بخش و پرعبرت برای همه مسلمانان دنیا و همه انسان ها مطرح است.

وی با بیان اینکه دو گروه وقتی با مکتب امام حسین (ع) آشنا شوند، به حقانیت ایشان و الهی بودن راهشان پی می برند تصریح کرد: مسلمانان یکی از این گروه ها هستند علاوه بر شیعیان اهل سنت هم محب اباعبدالله (ع) هستند و از دشمنان ایشان بیزارند.

احمدی آزادگان عالم ولو مسلمانان نباشند را گروه دوم در این زمینه دانست و یادآور شد: این افراد به حقانیت حضرت سیدالشهدا پی برده و ارادتمند ایشان خواهد شد.

امام جمعه بروجن بیان داشت: مکتب امام حسین (ع) راه سعادت را برای کل انسان ها مشخص می کند و این قیام آنقدر متعالی و پرنور است که حرکتی به مانند آن نبوده و نمی آید و قیام امام زمان (عج) نیز ادامه راه سیدالشهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام حسین (ع) محور وحدت کل بشریت است

مکتب امام حسین (ع) محور وحدت کل بشریت است