مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-07سياسي

ضریب پوشش گاز در پلدختر به 85 درصد رسید


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر میانگین توسعه گاز در پلدختر به 85 درصد رسیده و آخرین پروژه مربوط به دهستان میانکوه شرقی است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر میانگین توسعه گاز در پلدختر به 85 درصد رسیده و آخرین پروژه مربوط به دهستان میانکوه شرقی است.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه صنعت دو کار بزرگ و اشتغالزا در شهرستان پلدختر انجام شده که نیاز به حمایت های ویژه مسئولان استانی دارد.

وی ادامه داد: یکی بحث پالایشگاه پلدختر است که تاکنون یک فاز آن افتتاح شده و این یک فاز هنوز نیازهایی دارد که هم سرپا باشد و هم بتوان فازهای بعدی را اجرا کرد.

کاظمی بیان کرد: تولید قیر تولید اولیه این پالایشگاه است که در سال 240 هزار لیتر قیر تولید می کند و این در حالی است که کل نیاز لرستان در حوزه راه، شهرداری و دهیاری، بنیاد مسکن و طرح های هادی و دیگر دستگاه های مرتبط 50 هزار تن است.

بنابراین این پالایشگاه می تواند استان های همجوار را مانند ایلام، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و همدان که تولید قیر ندارند را تأمین کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: این پالایشگاه هم می تواند نیاز استان های همجوار را تأمین کند و هم می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب پوشش گاز در پلدختر به 85 درصد رسید

ضریب پوشش گاز در پلدختر به 85 درصد رسید