مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-08حوادث

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی


فرمانده یگان های ویژه انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتلان فراری روزنامه نگار خوزستانی طی یک عملیات غافلگیرانه و هوشمندانه در شهرستان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، سردار رضا نصیری از دستگیری سارقان مسلح و قاتلان فراری در شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: در پی اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر حضور 2 تن از قاتلان فراری که یک روزنامه نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه استان خوزستان به قتل رسانده بودند، در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر، واحد رهایی گروگان این فرماندهی جهت دستگیری آنان به محل اعزام شد.

وی افزود: پس از مراقبت و رصد دقیق محل اختفای این چند نفر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با مقام قضایی، در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفای قاتلان فراری حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی به محل ورود پیدا کرده و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی استان اصفهان با بیان این که این عملیات بدون هیچ گونه درگیری و آسیبی انجام شد، افزود: روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت ماه 1402 به دلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه توسط 2 سارق مسلح به قتل رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی