مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-22بين الملل

روسیه: ژاپن در طرح های ضدامنیتی آمریکا علیه مسکو مشارکت دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، «نیکلای پاتروشف»، دبیر شورای امنیت روسیه در نشست امنیتی درباره آسیای شرقی اعلام کرد آمریکا برای حفظ سلطه خود در حال گسترش زیرساخت های نظامی در منطقه آسیا-پاسفیک است.

- دبیر شورای امنیت روسیه با تأکید بر اقدامات تحریک آمیز آمریکا در مرز های این کشور و چین اعلام کرد ژاپن هم در طرح های ضدامنیتی علیه مسکو مشارکت دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف ، دبیر شورای امنیت روسیه در نشست امنیتی درباره آسیای شرقی اعلام کرد آمریکا برای حفظ سلطه خود در حال گسترش زیرساخت های نظامی در منطقه آسیا-پاسفیک است.

وی دراین باره گفت: مشارکت ژاپن در طرح های پنتاگون برای استقرار موشک های کوتاه برد و میان برد در آسیا و همچنین کمک به گسترش زیرساخت های نظامی آمریکا، تهدید های بیشتری علیه امنیت روسیه در منطقه شرق دور ایجاد می کند.

به گفته پاتروشف آمریکا برای حفظ سلطه به صورت غیررسمی در تلاش برای گسترش زیرساخت های نظامی خود در منطقه آسیا-پاسفیک است و به مرز های روسیه و چین نزدیک شده است.

وی دراین باره افزود: تشکیل اتحاد نظامی آکوس AUKUS ، ارسال تسلیحات نظامی به تایوان، ایجاد ائتلاف های جدید فور پاسفیک متشکل از آمریکا، ژاپن، فیلیپین و استرالیا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: ژاپن در طرح های ضدامنیتی آمریکا علیه مسکو مشارکت دارد

روسیه: ژاپن در طرح های ضدامنیتی آمریکا علیه مسکو مشارکت دارد