مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-25اجتماعي

ارائه خدمات به زائران اربعین در ثبت احوال بوشهر تسریع می شود


با هماهنگی صورت گرفته، ارائه خدمات به زائران اربعین در ثبت احوال بوشهر تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر پاسالار ظهر سه شنبه در نشست با رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین قرار داریم، اظهار داشت: با همکاری و هم اندیشی دوجانبه می توانیم زمینه حضور حداکثری مشتقان زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) را فراهم کنیم.

وی، صدور شناسنامه المثنی برای افرادی که شناسنامه را مفقود کرده اند، تعویض شناسنامه هایی که به دلیل تغییرات مشخصات هویتی داری مغایرت هستند، شناسنامه هایی که از نظر عکس الصاقی به شناسنامه با چهره فعلی افراد مطابقت ندارد و همچنین صدور گواهی مشخصات را از جمله مواردی عنوان کرد که برای دریافت گذرنامه در اولویت کاری ثبت احوال استان قرار گرفته است.

افزایش تقاضا برای شناسنامه مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: همزمانی تعویض و عکس دار شدن شناسنامه دانش آموزان ورودی به مقطع متوسطه دوم و متقاضیان دریافت گذرنامه سفر کربلا در بازه زمانی اندک، موجب شده تا ترافیک زیادی در پیشخوان های ثبت احوال به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: برای افرادی که شناسنامه خود را گم کرده اند الزاماً شناسنامه صادر می شود ولی برای افرادی که شناسنامه آنان نیاز به تعویض دارد به جهت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به زائران اربعین در ثبت احوال بوشهر تسریع می شود

ارائه خدمات به زائران اربعین در ثبت احوال بوشهر تسریع می شود