مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-21بين الملل

سرنگونی 2 پهپاد اوکراینی بر فراز آسمان مسکو


در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، رسانه های این کشور از سرنگونی دو پهپاد دیگر در آسمان شهر مسکو خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد سامانه های پدافند هوایی این کشور امروز دوشنبه 2 پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را بر فراز شهر مسکو، رهگیری و منهدم کردند.

در روزها و هفته های اخیر حملات پهپادی ناموفق ارتش اوکراین به شهر مسکو و دیگر مناطق روسیه افزایش یافته است.

وزارت دفاع روسیه دیروز یکشنبه هم با انشتار بیانیه ای اعلام کرد ارتش اوکراین با یک حمله پهپادی قصد داشت مناطق جنوبی شهر مسکو را هدف قرار دهد که سامانه های پدافندی این پهپادها را در میانه مسیر رهگیری و منهدم کردند.

روز شنبه نیز وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ اعلام کرد یک فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد هدف حمله پهپادی گرفته است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که رژیم کی یف با حملات پهپادی، فرودگاه نظامی در منطقه نووگورد را هدف قرار داد که در نتیجه آن یک هواپیما آسیب دید، اما کسی زخمی نشد.

وزارت دفاع روسیه پیش از آن نیز اعلام کرده بود سامانه پدافند هوایی ارتش این کشور موشک زمین به هوای اس -200 مجهز به سلاح تهاجمی را سرنگون و حمله شبانه ارتش کی یف را دفع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی 2 پهپاد اوکراینی بر فراز آسمان مسکو

سرنگونی 2 پهپاد اوکراینی بر فراز آسمان مسکو