مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-06اقتصادي

جذب 99درصدی اعتبارات شرکت گاز گلستان /60 درصد در بخش عمران صرف شد


گرگان_ مدیرعامل شرکت گاز گلستان از جذب 99 درصدی اعتبارات این دستگاه در سال گذشته خبرداد و گفت: 60 درصد این بودجه در بخش عمران صرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی طالبی ظهر یکشنبه در نشست خبری با رسانه های استان، اظهار کرد: سال گذشته شرکت گاز گلستان 99 درصد اعتبارات عمرانی و جاری را جذب کرد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: بودجه عمرانی شرکت در سال گذشته 525 میلیارد تومان بوده که 516 میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است .

طالبی با بیان اینکه 60 درصد بودجه یعنی 450 میلیون تومان عمرانی است، افزود: بقیه بودجه صرف هزینه های جاری می شود.

وی ضمن یادآوری این مطلب که در سال گذشته این دستگاه 3 میلیارد و 600 میلیون مترمکعب گاز فروخته، افزود: شرکت گاز دستگاهی درآمدی و دولتی است، باید به سمت بنگاه داری پیش برود.

وی ضمن بیان این نکته که استان گلستان در انتهای زنجیره گازرسانی قرار دارد، افزود: مشترکان باید این نکته را مد نظر داشته باشند و مصرفشان را در فصول سرد سال مدیریت کنند تا شاهد قطعی گاز در هیچ نقطه ای از استان نباشیم.

طالبی اضافه کرد: با توجه به تلاشی که از گذشته تاکنون در استان شده، 100 درصد جمعیت شهرها گازدار هستند و تنها نقاطی در شرق استان، آن هم روستاها در حال توسعه گازرسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 99درصدی اعتبارات شرکت گاز گلستان /60 درصد در بخش عمران صرف شد

جذب 99درصدی اعتبارات شرکت گاز گلستان /60 درصد در بخش عمران صرف شد