مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-11سياسي

حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی به نظام تحکیم می بخشد


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، تأکید کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی به نظام تحکیم می بخشد و پایه های نظام را مستحکم و آبروی ملت ایران را زیاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز جمعه در همایش بصیرت افزایی خانواده کارکنان انتظامی و اعضای وابسته شهرستان دورود به اصیل ترین نهاد اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده، اصیل ترین نهاد اجتماعی است که از سوی ادیان الهی مورد اهتمام واقع شده و بخش قابل توجهی از آموزه ها و تعالیم دینی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: خانواده در تفکر اسلامی جایگاهی بسیار رفیع دارد، اگر موضوع خانواده در اسلام را با سایر اموری که مشابه این مقوله است مقایسه کنیم، برجستگی خاصی در مسئله خانواده ملاحظه می کنیم، بعضی امور زندگی مهم اند و بعضی اهم، اما اموری وجود دارند که واژه اهم نیز برای آن ها کفایت نمی کند و باید به دنبال واژه و ادبیات دیگری برای بیان اهمیت آن ها بود، از جمله این موضوعات، موضوع خانواده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، خانواده های کارکنان را پشتوانه موفقیت های پلیس در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدون شک موفقیت های کارکنان پرتلاش انتظامی در اجرای مأموریت ها و کاهش و کنترل جرایم در سطح جامعه مرهون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی به نظام تحکیم می بخشد

حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی به نظام تحکیم می بخشد