مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-17ورزشي

روزهای شلوغ پمپ بنزین ها/ معافیت از سربازی به شرط فرزندآوری!


هفته گذشته صف طولانی پمپ بنزین های زیادی در کشور نشان از آن داشت که علیرغم تکذیب مسئولان، مردم هنوز نگران افزایش قیمت سوخت هستند و اصرار دارند یک باک بیشتر بنزین سه هزار تومنی بزنند! - هفته گذشته صف طولانی پمپ بنزین های زیادی در کشور نشان از آن داشت که علیرغم تکذیب مسئولان، مردم هنوز نگران افزایش قیمت سوخت هستند و اصرار دارند یک باک بیشتر بنزین سه هزار تومنی بزنند! خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله: آخرین پنجشنبه مرداد ماه 1402 رسیده و با در مرور آخر هفته، اخبار چهارمین هفته را مرور کردیم، هفته ای که با یک بار دیگر آه کشیدن برای شاهچراغ به پایان آن نزدیک می شویم.

فوتبال؛ دشمن ورزش؟ روزهایی که تیم های فوتبال، میلیارد میلیارد پول بیت المال را پای بازیکنان درجه دو و سه می ریزند و سقف قرارداد را با آپشن های مختلف دور می زنند، روزهایی که قرارداد بازیکنان فوتبالی که ممکن است حتی کل فصل به نیمکت دوخته شوند از بودجه سالانه یک تیم در یک ورزش دیگر بیشتر است، ورزشکارانی هستند که دسته دسته مدال طلا می آورند و در شرایطی پرچم کشور را بالا می برند که هنوز درگیر دست یافتن به ساده ترین امکانات ورزشی هستند تا تمرین کنند.

روح الله رستمی قهرمان وزنه برداری پارالمپیک هم طاقتش از بی مهری ها طاق شده است و با کنایه به حواله خودرو برای بازیکنان فوتبالی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای شلوغ پمپ بنزین ها/ معافیت از سربازی به شرط فرزندآوری!

روزهای شلوغ پمپ بنزین ها/ معافیت از سربازی به شرط فرزندآوری!