مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-19اقتصادي

سرمایه گذاری 80 گروه در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: بیش از 80 گروه تاکنون در این سازمان سرمایه گذاری کرده اند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی امروز در جلسه تشکل های کارگری استان اظهار داشت: با وجود اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سازمانی نوپا است اما جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 گروه تاکنون در این سازمان سرمایه گذاری کرده اند، افزود: مرز ماهیرود یکی از مرزهای فعال و پویا در کشور است که در حوزه انتقال کالا به کشور افغانستان نقش دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته در استان به دنبال اخذ مجوز بی نام بودیم، گفت: اکنون در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مجوزها در کمتر از 48 ساعت صادر می شود.

به گفته زارعی با توجه به پروژه هایی که در دست احداث تا دو سال آینده با افتتاح چند پروژه ظرفیت زیادی برای اشتغال در این سازمان ایجاد می شود.

وی به نداشتن حقوق معوقه کارگری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی استان به عنوان یک مجموعه مرتبط برای ورود به بازار افغانستان بازارهای کشورهای آسیای میانه و همچنین بازارهای بین المللی نیازمند انتخاب استر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 80 گروه در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

سرمایه گذاری 80 گروه در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی