مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:312023-08-21سياسي

دشمن مقابله پلیس با جرائم خشن را نقض حقوق شهروندی جلوه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران که به طور مشترک با شهرداری زنجان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر نقش همه مردم در تامین امنیت اظهار کرد: رسانه ها هم در تامین امنیت به ویژه امنیت ذهنی نقش مهمی دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان به اقدامات دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره و تصریح کرد: با این وجود با لطف خداوند، یاری حضرت ولی عصر و همراهی مردم موفقیتی نداشتند.

  وی با اذعان به همراهی رسانه ها با فراجا در تامین امنیت و همچنین ارائه خدمات انجام شده به مردم، افزود: این مهم در رسانه ها و توسط خبرنگاران متعهد انجام می شود.

سردار طراقیه با تاکید بر اینکه کشور در وسط یک جنگ تمام عیار قرار گرفته است، ادامه داد: مقابله با این نوع دشمنی اقدامات هوشمندانه نیاز دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن در برخی مواقع مقابله پلیس با جرائم خشن را با بازی کلمات جور دیگر ارائه و نقض حقوقی  شهروندی می داند، افزود: خبرنگاران ما با این اقدامات دشمن مقابله می کنند.

وی امیدآفرینی را از توانایی های خبرنگاران عنوان و تاکید کرد: رسانه توان برجسته کردن یک لکه برای نادیده گرفتن همه اقدامات را دارد، ولی رسانه های ما اینچنین عمل نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مقابله پلیس با جرائم خشن را نقض حقوق شهروندی جلوه می دهد

دشمن مقابله پلیس با جرائم خشن را نقض حقوق شهروندی جلوه می دهد