مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-01سياسي

تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به منظور تامین سلامت مردم انجام شد


سخنگوی دولت با اشاره به دلایل تعطیلی آخر هفته گفت: تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به منظور تامین سلامت مردم انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادری جهرمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به بوشهر اظهار داشت: به دعوت امام جمعه و استاندار بوشهر برای نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در راستای هماهنگی های اجرایی در حوزه های اطلاع رسانی و نشست با جمعی از جوانان استان این سفر انجام شد.

وی پرسش و پاسخ های حوزه عملکردی کلان دولت را از دیگر برنامه های این سفر دانست و بیان کرد: حوزه اطلاع رسانی استان بوشهر در قالب نشست های پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان به صورت هفتگی فعالیت های خوبی داشته که قابل تقدیر و تحسین است.

سخنگوی دولت با اشاره به تعطیلی سراسری روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: در این زمینه وزیر بهداشت پیشنهادی به هیئت دولت در خصوص شدت گرما و احتمال گرمازدگی ها و وارد شدن سایر آسیب ها به حوزه سلامت شهروندان ارائه کرد که با این پیشنهاد موافقت و تعطیلی روز چهارشنبه و پنجشنبه اعلام شد.

بهادری جهرمی، پیش بینی های سازمان هواشناسی در زمینه افزایش دما را مورد اشاره قرار داد و افزود: دما هوا در نقاط مختلف کشور افزایشی شد و در راستای حفظ سلامت شهروندان، به استثنای دستگاه های خدمات رسان ضروری از جمله بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به منظور تامین سلامت مردم انجام شد

تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به منظور تامین سلامت مردم انجام شد