مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-08فناوري

کلاهبرداری این بار با وعده فعال سازی اینترنت 5G


با پیشرفت فناوری به نظر می رسد کلاهبرداری از طریق تلفن هم وارد مرحله ای تازه شده است؛ از آنجایی که این روزها اخبار مرتبط با نسل پنجم اینترنت در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری در انتظار اجرای آن هستند، - مدتی است در ایران هم این شبکه به صورت آزمایشی توسط اپراتورهای تلفن همراه راه اندازی شده است.

در شرایطی که سودجویان از روش های گوناگونی برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می کنند، کلاهبرداری های تلفنی نیز نسبت به گذشته بیشتر شده و توصیه می شود کاربران در مواجهه با موارد مشکوک هوشیار باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارها گفته شده زمانی که با شما تماس تلفنی گرفته می شود و به طور مثال وعده جایزه و هدیه می دهند، درخواست اطلاعات بانکی تان را می کنند و موارد مشابه، باید دقت کنید؛ علی رغم اینکه این پیشنهادها جذاب هستند اما احتمال اینکه در آستانه ی فریب خوردن توسط کلاهبرداران قرار گرفته باشید، زیاد است.

  نکته مهم این است شما حق دارید درباره هر شخصی که تلفنی با شما تماس می گیرد و به شما پیشنهاد می دهد، بررسی های لازم را انجام دهید، با نامه نگاری از آن ها اطلاعات کاری بخواهید، تماس بگیرید، مرجع های آن ها را استعلام کنید و زمانی برای فکر کردن و تصمیم گیری در مورد پیشنهاد آن ها داشته باشید؛ زیرا افرادی که به طور قانونی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری این بار با وعده فعال سازی اینترنت 5G

کلاهبرداری این بار با وعده فعال سازی اینترنت 5G