مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-09حوادث

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان


فرمانده یگان ویژه استان اصفهان از دستگیری قاتلان فراری روزنامه نگار خوزستانی طی یک عملیات غافلگیرانه و هوشمندانه در شهرستان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار رضا نصیری از دستگیری سارقان مسلح و قاتلان فراری در شهرستان اصفهان خبر داد و  اظهار کرد: در پی اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر حضور 2 تن از قاتلان فراری که یک روزنامه نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه استان خوزستان به قتل رسانده بودند در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر، واحد رهایی گروگان این فرماندهی جهت دستگیری آنان به محل اعزام شد.

وی عنوان کرد: پس از مراقبت و رصد دقیق محل اختفای این چند نفر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با مقام قضایی، در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفا قاتلان فراری حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی به محل ورود پیدا کرده و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان با اشاره به اینکه این عملیات بدون هیچ گونه درگیری و آسیبی صورت گرفت، افزود: روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت ماه 1402 به دلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه توسط 2 سارق مسلح به قتل رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان