مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-05سياسي

انتقاد نماینده مجلس ازعدم کارایی آبفا گیلان در شهرستان رودسر


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به مشکلات آبی حوزه های نمایندگی خود گفت: برای رفع مشکلات آبی رودسر و املش، هفت میلیارد تومان در اختیار اداره کل آب و فاضلاب گیلان قرار داده شده اما تاکنون عملکرد مثبتی از این اداره دیده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر در سالن اجتماعات این فرمانداری با اشاره به اینکه مهم ترین ملاک ارزیابی مدیریتی مدیران شهرستان، قدرت جذب در اعتبارات است، اظهار کرد: کار کردن ما از باب تکلف نیست از باب عشق و انجام وظیفه است که بایستی به درستی انجام دهیم.

  وی با اشاره به اینکه شرایط مالی دولت خوب نیست و در سخت ترین شرایط کشور را مدیریت می کند، افزود: در تهران برای بسیاری از پروژه ها پول وجود دارد اما متاسفانه در شهرستان قفل می شود.

  نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به مشکلات آبی حوزه های نمایندگی خود بیان کرد: برای رفع مشکلات آبی رودسر و املش، هفت میلیارد تومان در اختیار اداره کل آب و فاضلاب گیلان قرار داده شده اما تاکنون عملکرد مثبتی از این اداره دیده نشده است.

صفری با اشاره به اینکه در سال گذشته از منابع نماینده 10 میلیارد تومان در اختیار مدیر بنیاد مسکن برای رفع نواقص و کمبودهای رودسر و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس ازعدم کارایی آبفا گیلان در شهرستان رودسر

انتقاد نماینده مجلس ازعدم کارایی آبفا گیلان در شهرستان رودسر