مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-21اقتصادي

کنار گذر اردبیل در چهار نقطه احداث می شود


معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل گفت: کنار گذر اردبیل در چهار نقطه احداث می شود و احداث این کنار گذرها ترافیک منطقه را بسیار روان تر و ایمن تر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، علی یوسف زاده اظهار کرد: پروژه احداث کنار گذر اردبیل به طول 54.

2 کیلومتر در 4 قطعه تحت عنوان کنار گذرهای غربی، جنوبی، شرقی و شمالی مطالعه شده و ضلع غربی کنارگذر در سال های گذشته به پیمانکار واگذار شده بود که 11کیلومتر از آن (حد فاصل تقاطع با محورهای اردبیل - مغان و محور اردبیل - ارجستان) دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصد است.

وی افزود: در حال حاضر به منظور تکمیل و بهره برداری موقت از 11کیلومتر ابتدای واریانت غربی، اعتباری بالغ بر1500میلیارد ریال مورد نیاز بوده که برآورد اولیه انجام و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل به اهداف طرح احداث کنار گذر اردبیل اشاره کرد و گفت: با توجه به توسعه شهر و رشد جمعیت و افزایش وسائط نقلیه عمومی و شخصی، خیابان ها و معابر عمومی شهر جوابگوی ترافیک نبوده و از طرفی به جهت توریستی بودن شهر اردبیل به عنوان چهارراه مهمی مطرح می شود که ارتباط محور آستارا، شهرهای شمال، جنوب استان و همچنین محور نیر را برقرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار گذر اردبیل در چهار نقطه احداث می شود

کنار گذر اردبیل در چهار نقطه احداث می شود