مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-20ورزشي

عدم تیمداری آمل در لیگ برتر والیبال


رییس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به جزییات عدم تیمداری نماینده این شهرستان در لیگ برتر والیبال ایران، گفت: برای ورزش این شهرستان در سال جاری مبلغ 270 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

- هاشم جمشیدپناه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، با اشاره به فعالیت 51 هیأت ورزشی در این شهرستان، اظهار کرد: رییس جدید دو هیأت ورزشی به تازگی منصوب شده و دو هیأت بادبانی و آمادگی جسمانی به عنوان هیأت های جدید تأسیس شده در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با اعلام اینکه رییس جدید سه هیأت ورزشی در روزهای آینده معرفی می شوند، گفت: باید هیأت های ورزشی فعال و توانمند باشند تا شاهد رشد و ترقی ورزش در عرصه همگانی و قهرمانی باشیم.

جمشیدپناه با اعلام اینکه عملیات ساخت سالن ورزشی صخره نوردی از مهمترین دغدغه ها است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه ملی اعتبارات ملی در نظر گرفته شده و امسال در کمیته برنامه ریزی نیز به این سالن توجه خوبی شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه برای ورزش این شهرستان در ابتدا اعتباری به مبلغ 12 میلیارد و 700 میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: پس از دو بار اعتراض به مبلغ بودجه، در نهایت اعتبارات ورزشی برای سال جاری در این شهرستان به مبلغ 20 میلیارد و 700 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تیمداری آمل در لیگ برتر والیبال

عدم تیمداری آمل در لیگ برتر والیبال