مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:452023-07-31سياسي

دهیاری های واجد شرایط کد می گیرند


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارسال مشخصات بیش از 2200 دهیاری مشمول تخصیص کد دستگاه اجرایی از سوی این سازمان به سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهیار نورعلی در خصوص نحوه تعیین این دهیاری ها گفت: به موجب ماده (1) آیین نامه اجرایی قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها که در اسفندماه سال 1401 پس از تأیید هیأت وزیران توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد، صرفاً دهیاری هایی می توانند شناسه (کد) موقت دستگاه اجرایی را دریافت نمایند که تمام وقت، با حداقل درجه (4) و جمعیت بیش از هزار نفر بوده و با تأیید کمیته برنامه ریزی شهرستان، از مسئولین مالی و فنی و توان مالی، اجرایی و فنی برخوردار باشند.

وی افزود: شناسه هایی که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان کد دستگاه اجرایی به دهیاری های معرفی شده اختصاص خواهد یافت، برای استفاده این دهیاری ها از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال آینده می باشد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به توانایی بسیاری از دهیاری ها برای اجرای پروژه های عمرانی با بازدهی و کیفیت مناسب، از استانداران و فرمانداران به عنوان رؤسای شوراهای برنامه ریزی استان ها و کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها، درخواست کرد تا با تخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاری های واجد شرایط کد می گیرند

دهیاری های واجد شرایط کد می گیرند