مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 07:262023-07-28سياسي

انتشارات جامعهالمصطفی با طاقچه قطع همکاری کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پی انتشار تصاویر کشف حجاب کارکنان طاقچه در فضای مجازی، مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی با ارسال نامه ای، از پایان همکاری با این مجموعه خبر داد.

متن نامه مدیر انتشارات المصطفی به این شرح است: امیر المومنین امام علی (ع) می فرماید: وَ مِنْهُمْ تارِکٌ لاِءنْکارِ المُنْکَرِ بِقَلْبِهِ وَ لِسانِهِ وَ یدهِ فـَذلِکَ مَیـِّتُ الأَحْـیاء گروهی که مبارزه با منکر را با دل و زبان و دست ترک می کنند(در برابر خلافکار هیچ گونه عکس العملی نشان نمی دهند) پس این ها در حقیقت مردگانی زنده نما هستند.

مدیر عامل محترم شرکت خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر (طاقچه) سلام و احترام و عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) قابل ذکر است سهم قابل توجهی از فعالیت فرهنگی – اقتصادی طاقچه از همت بالا و تولیدات پرمخاطب پژوهشگران و محققین و دلسوزان به اسلام و انقلاب بوده است، لذا انتظار این بود که بلافاصله پس از انتشار تصاویر هنجارشکنانه، شاهد برائت مدیران آن مجموعه از این اقدام باشیم که متأسفانه تاکنون علی رغم پیگیری های این مرکز در روزهای اخیر هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است.

حتما مستحضرید که عدم رعایت قوانین و مقررات در مجامع بین المللی نیز تخلف و به شدت توسط مراجع ذیصلاح مورد برخورد جدی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشارات جامعهالمصطفی با طاقچه قطع همکاری کرد

انتشارات جامعهالمصطفی با طاقچه قطع همکاری کرد