مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-18سياسي

چرا سفر وزیر خارجه به عربستان اهمیت زیادی دارد؟


بسیاری از نمایندگان مجلس، مسئولان دولت و کارشناسان معتقدند که سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان موجب ثبات منطقه ای به جهت سیاسی و امنیتی و همچنین گسترش تبادلات تجاری و اقتصادی خواهد شد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 26 مرداد سال جاری در رأس هیأتی و به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان  به این کشور سفر کرد، سفری که به اعتقاد  بسیاری از کارشناسان، نمایندگان مجلس و چهره های مختلف حزبی و سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر خارجه در ادامه رایزنی هایش در عربستان با محمد بن سلمان در جده دیدار و گفت وگو کرد، دیداری کارشناسان و رسانه های مختلف معتقدند در کنار این سفر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سفر وزیر خارجه به عربستان و احیای روابط با این کشور مورد توجه بسیاری از رسانه ها و کارشناسان داخلی و خارجی مسائل بین الملل قرار گرفته و بسیاری از نمایندگان مجلس، مسئولان دولت، فعالان سیاسی و چهره های مختلف معتقدند که سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان موجب ثبات منطقه ای به جهت سیاسی و امنیتی و همچنین گسترش تبادلات تجاری و اقتصادی میان ایران، عربستان، سایر کشورهای عربی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سفر وزیر خارجه به عربستان اهمیت زیادی دارد؟

چرا سفر وزیر خارجه به عربستان اهمیت زیادی دارد؟