مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 06:552023-07-31سياسي

تمام اقدامات ما باید پژوهش محور باشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اهمیت پژوهش، گفت: اگر ما هر اقداممان بر اساس پژوهش های انجام شده باشد، می توانیم در جهت حل مشکلات کشور و پیشرفت علم، - ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اهمیت پژوهش، گفت: اگر ما هر اقداممان بر اساس پژوهش های انجام شده باشد، می توانیم در جهت حل مشکلات کشور و پیشرفت علم، بیش از پیش موثر باشیم.

محمدعلی کیانی امروز هشتم مرداد در آیین تکریم و معارفه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در تالار شهیدهاشمی نژاد بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات فراوان مجید غیور مبرهن در مدت دو سالی که در سمت معاون پژوهشی این دانشگاه فعالیت داشته است، اظهار کرد: فعالیت های نوآورانه دکتر غیور به ویژه در حوزه بین الملل و همچنین مسائل کمّی حوزه پژوهش از نقاط شاخص معاونت ایشان بود.

وی افزود: شرایط و وضعیت پژوهش در کشور با نوساناتی مواجه است و ما نسبت به کشورهای همسایه، نیازمند تلاش و کوشش بیشتر هستیم.

شرایط نشان می دهد که اگر به همین منوال پیش رویم، ممکن است جایگاه های منطقه ای خودمان را از دست دهیم، بنابراین لازم است که به حل مشکلات حوزه پژوهشی بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اقدامات ما باید پژوهش محور باشد

تمام اقدامات ما باید پژوهش محور باشد