مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-19سياسي

مجلس به دنبال تضعیف هیچ دانشگاهی نیست


نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال ساماندهی دانشگاه ها هستیم و انحلال و تضعیف هیچ دانشگاهی دنبال نمی شود.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال ساماندهی دانشگاه ها هستیم و انحلال و تضعیف هیچ دانشگاهی دنبال نمی شود.

در نشست مدیران دانشگاه پیام نور استان فارس با جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان مردم شیراز وزرقان در مجلس شورای اسلامی، مسائل و موضوعات مرتبط با دانشگاه پیام نور به بحث گذاشته شد.

مهم ترین موضوعی که در این جلسه مطرح شد نگرانی مدیران و مسئولین دانشگاه پیام نور از شایعه واگذاری ساختمان های دانشگاه پیام نور به دانشگاه فرهنگیان در مراکز استان ها و ساختمان های این دانشگاه در شهرستان ها به دانشگاه فنی و حرفه ای بود.

در این نشست قادری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه کشور است و ادغام این دانشگاه با دانشگاه فنی و حرفه ای یا دانشگاه های دیگر در دست اقدام نیست و ماموریتی که این دانشگاه دنبال می کند و شعاری که رسالت خود می داند یعنی آموزش عالی برای همه، در همه جا و در همه زمان ها توسط هیچ دانشگاه دیگری قابل انجام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال تضعیف هیچ دانشگاهی نیست

مجلس به دنبال تضعیف هیچ دانشگاهی نیست