مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-22سياسي

10 برنامه ده گردشی مدیران شهرستان بردسکن در روستاها


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن از برنامه ده گردشی به 10 روستای شهرستان به صورت تجمیعی خبر داد و گفت: برنامه های هفته دولت امسال با شعار دولت مردم با حضور مردم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  بردسکن، مهدی عاشوری فر در حاشیه جلسه ستاد نمازجمعه  بردسکن با اعلام اینکه  همه برنامه های هفته دولت با محوریت مردم و در جمع آنان برگزار می شود، اظهار کرد: توسط ستاد هفته دولت طوری برنامه ریزی شده است تا در هفته دولت همه مدیران حداقل  یک روستا را عزیمت داشته باشند و در برنامه نماز جماعت مغرب و عشا آنان شرکت کند.

عاشوری فر، معاون فرماندار بردسکن با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به برخی اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان اشاره کرد و افزود: هم زمان با اولین روز از هفته دولت برنامه عطرافشانی مزار شهدا و دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نشست خبری فرماندار شهرستان در سه شنبه شب  روز جاری در محل فرمانداری شهرستان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی ادارات مختلف و بخش خصوصی با نگاهی که تأثیری گذاری در ارائه خدمت به مردم دارد مورد تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 برنامه ده گردشی مدیران شهرستان بردسکن در روستاها

10 برنامه ده گردشی مدیران شهرستان بردسکن در روستاها