مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-31سياسي

ستیزه جویی با حجاب و عفاف هماهنگ با پروژه عفاف زدایی دشمن


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، او در متنی که از سوی روزنامه هم میهن منتشر شده، نوشته است: «امر حجاب زنان دست کم در این زمان مسئله ای ست که نحوه برخورد رسمی با آن در تبدیل مسئله به بحران نقش داشته و دارد.

- خاتمی، الزام شرعی و قانونی حجاب را اجبار حکومتی در پوشاندن لباسی تنگ بر پیکر واقعیّت اجتماعی متکثر وانمود کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، او در متنی که از سوی روزنامه هم میهن منتشر شده، نوشته است: امر حجاب زنان دست کم در این زمان مسئله ای ست که نحوه برخورد رسمی با آن در تبدیل مسئله به بحران نقش داشته و دارد.

موضوع حجاب اجباری و عدم تمکین به آن از سوی بخشی از جامعه یکی از مسائل پیش روی کشور است که به ویژه اخیراً نگرانی ها و التهاب هایی را در پی داشته است.

این مسئله و مسائل مشابه آن نمی تواند در سطح نگرش ها و راهبرد ها و راهکار هایی که ناکارآمدی خود را نشان داده اند، باقی بماند.

سخن بر سر این نیست که حجاب براساس آموزه های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آن است که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است، لطمه می بیند و نیز آسیبی که به مناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستیزه جویی با حجاب و عفاف هماهنگ با پروژه عفاف زدایی دشمن

ستیزه جویی با حجاب و عفاف هماهنگ با پروژه عفاف زدایی دشمن