مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-29دانش

کتاب های حسینعلی نوذری درباره مدرنیسم و پست مدرنیسم


«مدرنیته و مدرنیسم»، «پُست مدرنیته و پُست مدرنیسم» و «صورتبندی مدرنیته و پُست مدرنیته» سه کتابی هستند که از حسینعلی نوذری پژوهشگر و نظریه پرداز حوزه علوم سیاسی بازنشر شده اند.

- مدرنیته و مدرنیسم ، پُست مدرنیته و پُست مدرنیسم و صورتبندی مدرنیته و پُست مدرنیته سه کتابی هستند که از حسینعلی نوذری پژوهشگر و نظریه پرداز حوزه علوم سیاسی بازنشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناشر این کتاب ها با اعلام این خبر نوشته است: حسینعلی نوذری از پژوهشگران و نظریه پردازان حوزه علوم سیاسی است که تا امروز آثار بسیاری از او منتشر شده است.

او درحال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است و در کلاس های آزاد موسسه پرسش نیز به تدریس علوم سیاسی اشتغال دارد.

نوذری در دانشگاه های تهران و الزهرا نیز سابقه تدریس دارد.

مدرنیته و مدرنیسم کتاب اول از این مجموعه است که نخستین بار در سال 1378 منتشر شد و اکنون چاپ چهارم آن در 558 صفحه، تیراژ 660 نسخه و قیمت 280 هزار از سوی نشر نقش جهان منتشر شده است.

اثر حاضر مجموعه مقالات و گفتارهایی است از نویسندگان و صاحب نظران فلسفه و علوم اجتماعی براساس گزینش مترجم از تازه ترین منابع غربی در علوم اجتماعی و انسانی همراه با گفتاری از مترجم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های حسینعلی نوذری درباره مدرنیسم و پست مدرنیسم

کتاب های حسینعلی نوذری درباره مدرنیسم و پست مدرنیسم