مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-06سياسي

دشمنان می خواهند فرهنگ ایستادگی را از بین ببرند


معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه فرهنگ عاشورا، فرهنگ آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم است، گفت: دشمنان تمامی توان خود را به کار بسته اند تا این فرهنگ را از بین ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع)، اظهار داشت: فرهنگ عاشورا، فرهنگ آزادگی، ایثار، فرهنگ زیر بار ظلم نرفتن، فرهنگ جلوگیری از انحراف دین، فرهنگ حفظ ارزش ها و ده ها مورد دیگر از سایر ارزش هاست.

دریادار سیاری افزود: دشمنان تمامی توان خود را به کار بسته اند تا این فرهنگ با ارزش را از بین ببرند و جای این ارزش ها را با ارزش های غربی عوض کنند؛ لذا ما باید در راستای حفظ این فرهنگ، تمامی توان خود را به میدان بیاوریم و با توطئه دشمنان مقابله کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با تأکید بر اهمیت کیفیت نیروی انسانی عنوان کرد: سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن است و جایگاه این نیرو موجب ارتقاء یا نزول سازمان می شود.

وی گفت: اهمیت دانشگاه علوم پزشکی ارتش به لحاظ اینکه محل پرورش جوانانی که سلامت کارکنان و خانواده ها به دست آنان است، بسیار بالاست و کسانی که در این دانشگاه آموزش و کسب علم می کنند، مسئول حفظ سلامتی تمامی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان می خواهند فرهنگ ایستادگی را از بین ببرند

دشمنان می خواهند فرهنگ ایستادگی را از بین ببرند