مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-20بين الملل

عکس گرفتن زلنسکی با اف- 16 و ادعای دریافت 42 فروند از این نوع جت


رییس جمهور اوکراین در حالی از دریافت 42 فروند اف-16 خبر داده که تحلیلگران بر این باورند روسیه می تواند جنگنده های غربی اوکراین را در پایگاه های هوایی شناسایی و هدف قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز یکشنبه مدعی شد که این کشور تا چندی دیگر به 42 فروند جنگنده اف-16 مجهز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه پراودا ولودیمیر زلنسکی که به هلند سفر کرده است، اعلام کرد که 42 جنگنده اف-16  به زودی در آسمان اوکراین خواهند بود.

زلنسکی با اعلام این خبر از مارک روته نخست وزیر هلند تشکر کرد و با او مقابل یک اف-16 عکس سلفی گرفت.

پیش از این، ویدئویی از زلنسکی در حال قدم زدن در یک پایگاه نظامی در هلند و تماشای جنگنده های اف-16 در فضای مجازی منتشر شده بود.

جمعه گذشته بود که منابع آمریکایی خبر دادند دولت جو بایدن با ارائه جنگنده های اف-16 توسط هلند و دانمارک به اوکراین، بعد از اتمام برنامه آموزشی خلبانان اوکراینی برای پرواز با این هواپیماهای جنگی، موافقت کرده است.

ولودیمیر زلنسکی در حالی به هلند سفر کرده که او روز گذشته در سوئد با مقام های این کشور دیدار و درباره ادامه دریافت کمک های تسلیحاتی و اقتصادی کشورهای غربی برای جنگ با روسیه رایزنی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس گرفتن زلنسکی با اف- 16 و ادعای دریافت 42 فروند از این نوع جت

عکس گرفتن زلنسکی با اف- 16 و ادعای دریافت 42 فروند از این نوع جت