مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-31سياسي

اعظمی: جهاددانشگاهی از ظرفیت رویان برای رفع دغذغه فرزندآوری استفاده کند


نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از جهاددانشگاهی به عنوان نهال انقلاب یاد کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مرکز رویان برای رفع دغدغه های فرزندآوری و کمک به زوج های نابارور آن هم در مناطق کم برخوردار الزامی است.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ اعظمی: جهاددانشگاهی از ظرفیت "رویان" برای رفع دغذغه فرزندآوری استفاده کند ایسنا/کرمان نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از جهاددانشگاهی به عنوان نهال انقلاب یاد کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مرکز رویان برای رفع دغدغه های فرزندآوری و کمک به زوج های نابارور آن هم در مناطق کم برخوردار الزامی است.

دکتر ذبیح الله اعظمی در آستانه چهل و سومین سال تاسیس جهاددانشگاهی در گفت و گو با ایسنا به اقدامات علمی و فرهنگی این نهاد اشاره کرد و افزود: در ابتدا جهاددانشگاهی در چاپ و نشر کُتب دانشگاهی نقش مهمی داشت و با ورود به اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی زمینه جذب دانشجویان و نخبگان را در تولید علم فراهم کرد.

وی ورود جهاددانشگاهی را به اقدامات زیربنایی در بخش های پزشکی، کشاورزی، نفت، معادن و .

نشانگر ظرفیت های کارشناسی دانست و افزود: انتظار است جهاددانشگاهی در استان کرمان بیش از این در زمینه کشاورزی ورود کند و جنوب کرمان به عنوان قطب کشاورزی با تولید بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعظمی: جهاددانشگاهی از ظرفیت رویان برای رفع دغذغه فرزندآوری استفاده کند

اعظمی: جهاددانشگاهی از ظرفیت رویان برای رفع دغذغه فرزندآوری استفاده کند