مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-14سياسي

4 جهاد مقدس را بشناسیم/ برای جهاد باید هزینه داد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه در آمارهای رسمی جهانی «اقتصاد» ایران در رده 21 قرار دارد، گفت: قدرت خرید و تولید ناخالص ملی دو شاخصه اصلی مدنظر در اقتصاد جهانی است.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه در آمارهای رسمی جهانی اقتصاد ایران در رده 21 قرار دارد، گفت: قدرت خرید و تولید ناخالص ملی دو شاخصه اصلی مدنظر در اقتصاد جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خان احمدی عصر امروز دوشنبه 22 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با رییس و معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: در طول بیش از 40 دهه انقلاب چهار بار از کلمه جهاد در جهادهای سازندگی، خودکفایی، دانشگاهی و تبیین استفاده شده است.

وی با بیان اینکه وظایف جهاد دانشگاهی همه تکلیف است، ادامه داد: معنای واقعی جهاد را در میادین جنگ دیده ایم و کارهای جهادی برای جبران عقب ماندگی ها بوده و متولیان باید تبعات آن را به جان بخرند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان قدرت ایران را در همه زمینه ها به خصوص زمینه اقتصادی بسیار بالا دانست و افزود: در آمار سازمان های جهانی از بین حدود 200 کشور دنیا که بیش از 190 کشور عضو سازمان ملل هستند، رتبه ایران در اقتصاد رده 21 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 جهاد مقدس را بشناسیم/ برای جهاد باید هزینه داد

4 جهاد مقدس را بشناسیم/ برای جهاد باید هزینه داد