مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-21اجتماعي

طراحی 4 کانال در زنجان برای حل مشکل سیلاب


شهردار زنجان به احصای مشکل شهر زنجان در مورد زهکشی در پی وقوع دو بارش سیل آسا در کمتر از 40 روز اشاره کرد و گفت: برای حل این مشکل طراحی و احداث چهار کانال در دستور کار قرار گرفته است که با عملیاتی شدن این کانال ها مشکل سیلاب نه آبگرفتگی شهر حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مشترک با نیروی انتظامی و به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با موفق توصیف کردن اقدامات شهرداری زنجان در سال گذشته در حوزه های مختلف اظهار کرد: در راستای پاسخ به حجم بالای مطالبات مردمی پروژه های خرد تجمیع و به پیمانکاران سپرده شده است.

شهردار زنجان به استفاده از خدمات مشاوران در امر نظارت اشاره کرد و افزود: این اقدام ضمن کمک به رونق فعالیت مشاوران، امر نظارت را هم دقیق تر خواهد کرد.

وی توسعه پارک های شهری را یکی از اقدامات شهرداری طی سال گذشته عنوان و تاکید کرد: در این راستا پارک هایی مانند کاج، زیتون، گذرهای ملت و اشراق، شهرآرا، صدرا  و .

در سال گذشته عملیاتی شد.

فیروزفر با تاکید بر ادامه توسعه فضای سبز در سطح شهر زنجان تصریح کرد: برای کمک به ذخایر آبی، مکانیزه کردن سیستم آبیاری فضاهای سبز شهر از 10 درصد به 50 درصد کنونی رسیده و تا پایان سال این سیستم 100 درصد مکانیزه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی 4 کانال در زنجان برای حل مشکل سیلاب

طراحی 4 کانال در زنجان برای حل مشکل سیلاب