مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-19سياسي

تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی توسط بنیاد شهید


معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید مکلف به تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی شده است، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه به دنبال تقویت کمیسیون ماده 16 هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در دیدار آزادگان، گفت: مکلف به ارائه خدمات معاضدت قضایی به ایثارگران هستیم و این خدمت برقرار است.

مؤسسه معاضدت قضایی تأسیس می شود وی افزود: اداره حقوقی در ادارات کل بنیاد استان ها فعالیت دارد که مکلف به انجام معاضدت قضایی است و همچنین توسط هیأت امنای بنیاد مکلف شدیم مؤسسه معاضدت قضایی را تأسیس کنیم و ارائه خدمات معاضدت قضایی به ایثارگران برون سپاری می شود.

بزرگی تصریح کرد: کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضاییه هر دو اعلام آمادگی کردند و در همایش حقوقی اخیر در مشهد مقدس هم به طور نمادین تفاهم نامه ای بین اداره حقوقی بنیاد و بسیج حقوقدانان استان خراسان رضوی امضا شد.

کانون وکلا، مرکز مشاوران و بسیج حقوقدانان ظرفیت های خوبی برای راه اندازی مؤسسه معاضدت قضایی هستند معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: کانون وکلا، مرکز مشاوران و بسیج حقوقدانان ظرفیت های خوبی برای راه اندازی مؤسسه معاضدت قضایی هستند و اگر شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه بنیاد بخواهد کاری به وکیل بسپارد باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی توسط بنیاد شهید

تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی توسط بنیاد شهید