مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-27سياسي

آذربایجان غربی غرق اشک و ماتم شد/ طنین نوای «یا ابوالفضل العباس»


مردم آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور، با نوای «یا ابوالفضل العباس»در روز تاسوعای حسینی، عشق و ارادت خود را به سقای تشنه لب کربلا و سرور و سالار شهیدان نشان می دهند.

- ارومیه - مردم آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور، با نوای یا ابوالفضل العباس در روز تاسوعای حسینی، عشق و ارادت خود را به سقای تشنه لب کربلا و سرور و سالار شهیدان نشان می دهند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: عزاداران حسینی از زن و مرد، پیر و جوان و کودک از شامگاه چهارشنبه هشتم محرم و در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه کربلا و روز تاسوعا با حضور در مجالس عزاداری در رثای سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (س) بر سر و سینه زده و اشک ماتم ریخته و امروز در صبح روز تاسوعای حسینی با حضور در مراسم عزاداری عشق و ارادت خود را به سقای دشت کربلا نشان می دهند.

شب گذشته و امروز که روز تاسوعاست در آذربایجان غربی عزاداری به یاد علمدار کربلا و مراتب وفاداری ایشان به امام حسین (ع) پر رنگ تر بوده و نوحه سرایی ها بیشتر منتسب به حضرت ابوالفضل العباس (س) و یادآوری حماسه آفرینی این شهید دلاور بود که این عزاداری ها تا پایان روز جاری ادامه دارد.

سینه زنی و زنجیرزنی دستجات عزاداری در آذربایجان غربی قشرهای مختلف مردم عزادار و ساه پوش ارومیه و سایر نقاط آذربایجان غربی نیز در حالی که دیشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی غرق اشک و ماتم شد/ طنین نوای «یا ابوالفضل العباس»

آذربایجان غربی غرق اشک و ماتم شد/ طنین نوای «یا ابوالفضل العباس»