مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-10سياسي

نقش رسانه ها در تحقق جهاد تبیین باید پر رنگ باشد


رسانه ها باید با بیان واقعیت ها نقش خود را در جهاد تبیین به خوبی ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رسول دادخواه ظهر پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران و فعالان مجازی بخش نوبران خواستار ساماندهی فعالین عرصه رسانه در این بخش شد و افزود: خبرنگاران بازوان کمکی دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات مردم هستند.

وی به برگزاری 21 جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش نوبران با موضوعات کاربردی اشاره کرد و گفت: دعوت از مدیران کل استانی و شهرستانی و بررسی هدفمند موضوعات مهم بخش از دستاوردهای برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی بخش نوبران است که باید توسط رسانه ها جزییات این نشست به مردم بازگو شود.

امام جمعه نوبران با بیان اینکه فضای مجازی امروز جایگزین رسانه های جمعی و مطبوعات شده است، تصریح کرد: واقعه عاشورا یک رویداد تاریخی بود که از سوی جریانات و طیف های گوناگون آن دوران در قالب خبر گزارش شد و اگر کار رسانه ای حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود قطعاً واقعه عاشورا با توسل به ابزارهای رسانه ای جبهه کفر تحریف و اخبار غیر واقعی منتشر می شد.

وی بیان واقعیت های جامعه و نقد منصفانه همراه با مطالبه گری را از ویژگی های خبرنگاران متعهد و انقلابی دانست و گفت: در شرایطی که امروز دشمن با ابزار رسانه ای جنگ شناختی و ترکیبی را علیه مردم راه انداخته است این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در تحقق جهاد تبیین باید پر رنگ باشد

نقش رسانه ها در تحقق جهاد تبیین باید پر رنگ باشد