مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:172023-08-13ورزشي

شیوه جدید اطلاع رسانی اداره کل ورزش اصفهان برای مجامع انتخاباتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان روز گذشته در حالی پس از 2 سال اداره هیأت توسط سرپرست، برگزار شد که حواشی خاص و عجیبی داشت.

فریبا صادقی، علی زمانی و شهرام صدری برای ریاست هیأت والیبال استان اصفهان ثبت نام کرده بودند که در ابتدا صدری از دور رقابت انصراف داد، در ادامه صادقی و زمانی در دورهای اول تا سوم رأی گیری هر دو به طور مساوی 13 رأی به دست آوردند.

پی از این اتفاق و با اعلام محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال و طبق قوانین جدید مجامع انتخاباتی روند انتخابات به طور کل به تعویق افتاد و روند انتخاب پس از ثبت نام مجدد از کاندیداها از سر گرفته و مجددا در زمان کوتاه آینده برگزار خواهد شد.

یکی از نکات عجیب و حاشیه ای این مجمع انتخاباتی برگزاری آن بدون اطلاع رسانی به اصحاب رسانه بود که در جای خود جای تأمل دارد.

در حالی که به اعضا و کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان برای برگزاری مجمع اطلاع داده شده بود، اطلاع رسانی عمومی مجمع انجام نشد تا شائبه برگزاری مجمع پشت درهای بسته به وجود آید.

البته برخی اصحاب رسانه در این مجمع حضور داشتند، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این رابطه گفت: خبرنگارانی که تماس گرفتند، اطلاع داده شد تا حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جدید اطلاع رسانی اداره کل ورزش اصفهان برای مجامع انتخاباتی

شیوه جدید اطلاع رسانی اداره کل ورزش اصفهان برای مجامع انتخاباتی