مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-03اقتصادي

60 درصد اقامت گردشگران در سرعین ثبت شده است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: در چهار ماهه امسال 60 درصد اقامت گردشگران و مسافران در شهر توریستی سرعین ثبت شده است.

- محمدرضا شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 589 هزار نفر اقامت در چهار ماهه امسال در سطح استان اردبیل به ثبت رسیده که بیش از 350 هزار نفر از این اقامت ها در سرعین انجام شده است.

وی جارچیان را یکی از معضلات جدی در ورودی شهر سرعین و گلایه های مطرح شده از سوی مسافران و گردشگران اعلام و خاطرنشان کرد: با زایزنی شهرداری و نیروی انتظامی تلاش می کنیم تا این دغدغه جدی در ورودی شهر را رفع کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین افزود: این شهر که در سطح ملی و جهانی به منابع عظیم و جاذبه های گردشگری شناخته شده است از داشتن یک جشنواره ملی و حتی بین المللی محروم است و باید مقدمات برگزاری جشنواره بین المللی آب های درمانی در این شهر فراهم آید.

شایقی گفت: اگر نیر به جشنواره آش و غذاهای سنتی معروف است و یا در مغان جشنواره ملی و حتی بین المللی عشایر برگزار می شود ضروری است تا یک جشنواره در سطح بین المللی نیز برای این شهر تدارک دیده شود تا بیش از این سرعین و شایستگی های آن مورد غفلت و بی توجهی قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد اقامت گردشگران در سرعین ثبت شده است

60 درصد اقامت گردشگران در سرعین ثبت شده است