مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-08اجتماعي

رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی در پلاک «جابان»


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی دماوند در پلاک «جابان» از دست زمین خواران خبر داد.

- دماوند- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی دماوند در پلاک جابان از دست زمین خواران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شکری، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی به مساحت 13 هزار مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک 92 اصلی موسوم به جابان رفع تصرف شد.

وی افزود: این یک فقره تخریب ساخت سازهای غیرمجاز در راستای تبصره 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور با حکم قطعیت یافته قضایی جهت رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و عوامل انتظامی پاسگاه جابان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیان کرد: در این اراضی منابع طبیعی، سودجویان متصرف اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز از جمله احداث بنا، استخر و دیوارکشی کرده بودند.

شکری گفت: با توجه به اینکه اراضی ملی و دولتی جز انفال و متعلق به بیت المال مردم است، اداره منابع طبیعی با برگزاری گشت های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی در پلاک «جابان»

رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی در پلاک «جابان»