مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-19حوادث

دستگیری سارقان به عنف از منزل یک شهروند در شمال تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی، ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از منزل یک شهروند در شمال شهر تهران، - سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق به عنف از منزل در شمال شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی، ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از منزل یک شهروند در شمال شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان این پایگاه در تحقیقات ابتدایی دریافتند؛ ابتدای مردادماه سال جاری ساعت 22 سارقین در حالیکه چاقو در دست داشتند، به قصد سرقت وارد پارکینگ منزل شاکی واقع در شمال شهر تهران می شوند و به طور اتفاقی شاکی به پارکینگ ساختمان وارد و با سارقان درگیر می شود.

در همین حین مأموران کلانتری در محل حاضر شده و موفق به دستگیری 2 نفر از سارقان شده ولیکن 2 سارق دیگر موفق به فرار می شوند.

با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی تهران کارآگاهان بدواً از متهمان تحقیق و سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند، اما پس از ارائه مستندات و مدارک به طراحی نقشه و قصد ورود به منزل شاکی را اعتراف کردند که پس از درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان به عنف از منزل یک شهروند در شمال تهران

دستگیری سارقان به عنف از منزل یک شهروند در شمال تهران