مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-26سياسي

تبیین «عدالت دینی» یکی از اولویت های سخنرانی ها و مداحی ها قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از سخنرانان دعوت شده به هیئت های مذهبی قزوین گفت: تبیین عدالت دینی یکی از اولویت های سخنرانی ها و مداحی ها قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از سخنرانان دعوت شده به هیئت های مذهبی قزوین اظهار کرد: برخی مسوولیت ها و مأموریت هایی که بر عهده ماست بدون همراهی و حمایت شما ناقص می ماند و نمی توانیم وظیفه مان را به طور کامل و به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما از سخنرانان تقاضا می کنیم از خودشان یادگاری ماندگار به جا بگذارند، یعنی کاری کنند جمعیت مساجد بیشتر شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: وقتی ما مردم را به اهل بیت (ع) و قرآن متصل کردیم، حتی وقتی که نبودیم این آدم ها پای تلویزیون هم که باشند و احادیث اهل بیت (ع) را بشنوند مستمع می شوند، یعنی کار ما ماندگار می شود و ما آن ها را پای کار بیانات اهل بیت (ع) و بیانات قرآن می کشانیم و این برای ما صدقه جاریه می شود و ارزش آن ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: به گونه ای باشید که وقتی دوره تبلیغتان تمام می شود بگویید ما در چند نفر انگیزه مطالعه قرآن، شرکت در جلسات قرآن، تفسیر قرآن و مطالعات تفسیری ایجاد کرده ایم، در چند نفر برای مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین «عدالت دینی» یکی از اولویت های سخنرانی ها و مداحی ها قرار گیرد

تبیین «عدالت دینی» یکی از اولویت های سخنرانی ها و مداحی ها قرار گیرد