مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-22اجتماعي

ارائه خدمات به زائران اربعین با 34 دستگاه اتوبوس شهرداری اردبیل


همزمان با ایام پیاده روی اربعین، شهرداری اردبیل با 34 دستگاه اتوبوس به زائران در مسیر کربلای معلی خدمات ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود صفری عصر سه شنبه در مراسم بدرقه تیم خدماتی شهرداری به مرز خسروی و مهران اظهار کرد: 27 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده تا با اعزام آنها به مرز مهران و خسروی بتوانیم خدماتی را به زائران کربلای معلی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار عزیمت 27 دستگاه اتوبوس شهری، 2 دستگاه خودروی آتش نشانی نیز به همراه اکیپ های مجهز و کارآزموده به مناطق مرزی خسروی و مهران اعزام می شوند تا شاهد خدمات رسانی در مواقع اضطراری به زائران و مسافران مسیر حرکت اربعین حسینی باشیم.

شهرداری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل یک دستگاه خودروی حمل زباله و چهار دستگاه ون را نیز به مناطق مرزی خسروی و مهران و مسیر پیاده روی اربعین حسینی ارسال می کند تا خدمات رسانی را به نفع زائران انجام دهند.

صفری افزود: 20 پاکبان علاقه مند اردبیلی نیز برای ارائه خدمات به زائران حسینی در مسیرهای عزیمت زائران حاضر شده و نسبت به رفت و روب و تنظیف محل های گذر زائران اقدام خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور و تاکید مسئولان استانی، شهرداری برنامه ریزی مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به زائران اربعین با 34 دستگاه اتوبوس شهرداری اردبیل

ارائه خدمات به زائران اربعین با 34 دستگاه اتوبوس شهرداری اردبیل