مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-02پزشكي

پیش بینی حضور جمعیت زیاد در اربعین امسال/گرمازدگی؛ موضوع مهم امسال


وزیر بهداشت با بیان اینکه با توجه به فروکش کردن کرونا پیش بینی می کنیم جمعیت زیادی برای مراسم اربعین امسال حضور یابند، در عین حال بر تمهیدات و اقدامات صورت گرفته جهت مقابله با بیماریهای واگیردار و گرمسیری و تامین سلامت زائران تاکید کرد.

- پیش بینی حضور جمعیت زیاد در اربعین امسال/گرمازدگی؛ موضوع مهم امسال وزیر بهداشت با بیان اینکه با توجه به فروکش کردن کرونا پیش بینی می کنیم جمعیت زیادی برای مراسم اربعین امسال حضور یابند، در عین حال بر تمهیدات و اقدامات صورت گرفته جهت مقابله با بیماریهای واگیردار و گرمسیری و تامین سلامت زائران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در افتتاحیه سومین کنگره سلامت در اربعین، گفت: اربعین یک مراسم چند طیفی است که از ایران تا عراق ادامه دارد و هر گوشه ثوابی دارد که حتی شاید خدمت رسانی در مسیر، ثواب بیشتری از همان نقطه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت اربعین برای جهان اسلام، افزود: از طرفی ریاست جمهوری هم بارها تاکید کردند که برای برگزاری این مراسم تلاش کامل داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه موضوع مهم اربعین امسال، گرمازدگی ناشی از افزایش دما است، بیان کرد: باید اقدامات کافی در این زمینه و بویژه بیماری های گرمسیری، وبا، تامین اتاق سرد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور جمعیت زیاد در اربعین امسال/گرمازدگی؛ موضوع مهم امسال

پیش بینی حضور جمعیت زیاد در اربعین امسال/گرمازدگی؛ موضوع مهم امسال