مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:122023-08-19بين الملل

تحلیل کودتای 28 مرداد در مستند «زخم ناسور یک کودتای آمریکایی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ «زخم ناسور یک کودتای آمریکایی» در مورد تلاش بی وقفه سیاست مداران آمریکایی برای کودتا در کشور های مختلف است.

- تحلیل کودتای 28 مرداد در مستند زخم ناسور یک کودتای آمریکایی بررسی تحلیلی کودتای 28 مرداد 1332 و دست داشتن آمریکا از دیرباز تا کنون در سیاست و اقتصاد نفتی کشور های مختلف محور مستند زخم ناسور یک کودتای آمریکایی است که شنبه 28 مرداد حوالی ساعت 22 از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ زخم ناسور یک کودتای آمریکایی در مورد تلاش بی وقفه سیاست مداران آمریکایی برای کودتا در کشور های مختلف است.

این موضوع در طول تاریخ بسیار اتفاق افتاده که با دیدگاه سیاست مداران، کارشناسان و تاریخ نگاران در این مستند مورد تحلیل قرار می گیرد.

زخم ناسور یک کودتای آمریکایی با بررسی ارسال نفت و بنزین ایران به کشور ونزوئلا که در تحریم آمریکاست شروع می شود و در ادامه به تحلیل تاریخیِ دست داشتن آمریکا در کودتای کشور های مختلف و در نهایت دوران کودتای 28 مرداد و مقایسه قدرت فعلی ایران می رسد.

آمریکا از زمان فراغتش از جنگ جهانی دوم یعنی از سال 1946 تا 2000 میلادی در 81 کشور جهان به کودتا، دخالت در انتخابات و فعالیت های مخفی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل کودتای 28 مرداد در مستند «زخم ناسور یک کودتای آمریکایی»

تحلیل کودتای 28 مرداد در مستند «زخم ناسور یک کودتای آمریکایی»