مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-16بين الملل

55 کشته و 146 زخمی در درگیری های لیبی


سخنگوی مرکز پزشکی میدانی لیبی گفت: در نتیجه درگیری در طرابلس، پایتخت لیبی، تعداد کشته ها به 55 نفر و تعداد زخمی ها به 164 تن افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود این که آرامش نسبی و شکننده بر طرابلس، پایتخت لیبی حاکم شده اما آمار کشته ها و زخمی ها افزایش یافته است.

سخنگوی مرکز پزشکی میدانی لیبی گفت: در نتیجه درگیری در طرابلس، پایتخت لیبی، تعداد کشته ها به 55 نفر و تعداد زخمی ها به 164 تن افزایش یافته و همچنین بیش از 290 خانواده از مناطق درگیری خارج شده اند.

از سوی دیگر مقامات لیبی اعلام کردند که همزمان با تحولات این کشور، وزارت کشور دولت وحدت ملی لیبی حضور نیروهای امنیتی در مواضع حیاتی و ارگان های دولتی واقع در طرابلس، پایتخت لیبی را افزایش داده است.

عصر دوشنبه پس از بازداشت محمود حمزه، فرمانده تیپ 444 لیبی از سوی نیروهای یگان پیشگیری در هنگام حضور وی در فرودگاه معیتیقه طرابلس جهت عزیمت به سفر، درگیری میان 2 طرف در جنوب طرابلس آغاز شد.

منابع خبری گزارش دادند که پس از برگزاری جلسه ای میان عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی و فرماندهان نظامی، نیروهای یگان پیشگیری وابسته به شورای ریاست جمهوری لیبی، محمود حمزه را در بیرون فرودگاه معیتیقه به یک گروه بی طرف تحویل داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 کشته و 146 زخمی در درگیری های لیبی

55 کشته و 146 زخمی در درگیری های لیبی