مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-29سياسي

جلالی: مخالفت با قرآن، مخالفت با عقلانیت است


مراسم تکریم قرآن کریم و محکومیت اهانت به این کتاب مقدس در برخی کشورهای غربی شامگاه عاشورای حسینی با حضور عزاداران و نمازگزاران در محل مسجد خاتم الانبیا مسکو برگزار شد.

- برگزاری مراسم تکریم قرآن کریم و محکومیت اهانت به قرآن در مسکو جلالی: مخالفت با قرآن، مخالفت با عقلانیت است مراسم تکریم قرآن کریم و محکومیت اهانت به این کتاب مقدس در برخی کشورهای غربی شامگاه عاشورای حسینی با حضور عزاداران و نمازگزاران در محل مسجد خاتم الانبیا مسکو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در سخنانی در این مراسم اعلام کرد: قرآن کریم همواره در حال دعوت به تفکر و تعقل است، مخالفت با قرآن، مخالفت با عقلانیت است.

قرآن مکررا ناباوران را به تحدی دعوت کرده است و می گوید اگر باور ندارید که این قرآن سخن خدا باشد و گمان می برید ساخته و پرداخته دست بشر است، هر آینه آزمایش آن آسان است ،سخن دانان و سخن وران خود را وادارید تا در این راستا نـیـروی خـود را به کار گیرند و سخنی هم چون قرآن، زیبا و شیوا، محکم و استوار، و حکمت وار، بـسـازنـد و ارائه دهـنـد، اگر می توانید یک سوره همچون قرآن بیاورید، اگر نمی توانید یک آیه همانند آیات قرآن بیاورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: مخالفت با قرآن، مخالفت با عقلانیت است

جلالی: مخالفت با قرآن، مخالفت با عقلانیت است