مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-11سياسي

لزوم تربیت نیروی انسانی متخصص برای استفاده مفید از ظرفیت های دریایی کشور


خطیب جمعه اراک با بیان اینکه ظرفیت عظیم دریایی کشور مورد غفلت قرار گرفته است گفت: باید با تربیت نیروی انسانی متخصص از ظرفیت های دریایی استفاده کنیم و عقب افتادگی های این حوزه را جبران کنیم.

- ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک با بیان اینکه ظرفیت عظیم دریایی کشور مورد غفلت قرار گرفته است گفت: باید با تربیت نیروی انسانی متخصص از ظرفیت های دریایی استفاده کنیم و عقب افتادگی های این حوزه را جبران کنیم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، 20 مرداد ماه در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: انسان با پرهیز از گناهان، اخلاص، نماز اول وقت و با دعا و شب زنده داری به مقامی خواهد رسید که بدون این اقدامات، دست نیافتنی است.

وی با بیان اینکه باید قدر فرصت های زندگی را بدانیم، تصریح کرد: تلاش کنید پرونده اعمال خود را سنگین به کارهای نیک و امر به معروف و نهی از منکر کنید.

کسانی که پرونده اعمالشان برای آخرت سبک است و عمر خود را بیهوده طی کرده اند و در طول زندگی خود به دنبال بی بند و باری بوده اند باید به فکر باشند و به راه نیک بازگردند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه تنها راه سعات دنیا و آخرت عملی کردن ارزش های مورد تاکید اسلام است افزود: جوانان عزیز باید قدر جوانی خود را بدانند و به این فکر کنند که در آخرت باید به خداوند پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت نیروی انسانی متخصص برای استفاده مفید از ظرفیت های دریایی کشور

لزوم تربیت نیروی انسانی متخصص برای استفاده مفید از ظرفیت های دریایی کشور