مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-21بين الملل

هشدار ائتلاف آمریکایی درباره توقف کمک های نظامی به نیروهای پیشمرگ


ائتلاف بین المللی به اقلیم کردستان عراق هشدار داد که در صورت عدم اجرای اصلاحات در وزارت پیشمرگ، امکان ادامه کمک ها به این نیروها را ندارد.

- ائتلاف بین المللی به اقلیم کردستان عراق هشدار داد که در صورت عدم اجرای اصلاحات در وزارت پیشمرگ، امکان ادامه کمک ها به این نیروها را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ناس نیوز ، مت مک فارلین فرمانده نیروهای ائتلاف، روز یکشنبه طی مصاحبه ای با شبکه کردستان24 تأکید کرد که وزارت پیشمرگ برخی از مواد یادداشت تفاهم دوجانبه را اجرا کرده اما عدم حضور وزیر پیشمرگ موجب تضعیف این نهاد شده است.

وی گفت: در گزارش ارائه شده در ماه ژوییه، از تحقق برخی اهداف مشترک در یادداشت تفاهم دوجانبه ابراز ناامیدی کرده ایم و افزود: دولت اقلیم کردستان را تشویق می کنیم که برای نشان دادن حسن نیت و پایبندی خود به تفاهمات برای این وزارتخانه وزیر تعیین کند .

مک فارلین ادامه داد که اگر اقلیم کردستان عراق در اجرای اصلاحات و تعهدات خود به موجب تفاهم امضاشده ناتوان باشد، وزارت دفاع آمریکا امکان ادامه کمک های نظامی و امنیتی را نخواهد داشت.

در ماه دسامبر سال گذشته، سربست لزکین معاون وزیر نیروهای پیشمرگ در دولت اقلیم کردستان عراق، گفت که شورش اسماعیل وزیر نیروهای پیشمرگ در اقلیم کردستان عراق 3 ماه است که در محل کار خود حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ائتلاف آمریکایی درباره توقف کمک های نظامی به نیروهای پیشمرگ

هشدار ائتلاف آمریکایی درباره توقف کمک های نظامی به نیروهای پیشمرگ