مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-15سياسي

حضور دانشجویان در یادمان های عملیاتی غرب کشور


مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ولی عصر استان خوزستان گفت: 250 نفر از بسیجیان دانشجو به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

- مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ولی عصر استان خوزستان گفت: 250 نفر از بسیجیان دانشجو به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمان ممبینی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور توضیح داد:طی برنامه ریزی های انجام شده، ناحیه بسیج دانشجویی سپاه خوزستان از مجموعه بسیجیان دانشجو در سراسر استان تعداد 250 دانشجو را به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام کردند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ولی عصر استان خوزستان گفت: کاروان راهیان نور متشکل از دانشجویان بسیجی حرکت خود را از درب قرارگاه راهیان نور خوزستان به سمت کرمانشاه و کردستان آغاز کردند.

وی ادامه داد: زائران این اردو براساس برنامه و سیر تشرف، ابتدا از یادمان مرصاد بازدید کردند و سپس از مناطق یادمانی و سیاحتی و باستانی شهرهای کرمانشاه و کردستان شامل: غار قوری قلعه، طاق بستان و موزه کرد و در بخش یادمانی از مرصاد، پاوه و تپه الله اکبر بازدید کردند.

ممبینی خاطرنشان کرد: در این اردوی 3 روزه دانشجویان علاوه بر استفاده از ظرفیت راویان همراه کاروان، از روایتگری راویان مستقر در یادمان های دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشجویان در یادمان های عملیاتی غرب کشور

حضور دانشجویان در یادمان های عملیاتی غرب کشور