مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14دانش

برداشت 29 تن گندم و جو از مزارع دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد


شهرکرد_مدیر مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از برداشت 29 تن گندم و جو از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس دوستی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای ترغیب دانشجویان به جنبه های علمی و اقتصادی در بخش کشاورزی و تحقق سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش درآمدهای غیرشهریه ای، شش هکتار از زمین های آبی مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این دانشگاه امسال به کشت گندم و جو اختصاص یافت اظهار کرد: به طور میانگین از هر هکتار حدود 5 تن محصول و بیش از 29 تن گندم و جو برداشت شد.

وی با بیان اینکه برداشت جو و گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است تصریح کرد: امسال با رعایت تناوب زراعی و استفاده از روش های آبیاری نوین در مزرعه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، میزان برداشت نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

دوستی خاطر نشان کرد: با اجرای درست کاشت، داشت و به زراعی و استفاده از تجربه و نظارت کارشناسان به ویژه اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی، کیفیت گندم در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مطلوب ارزیابی شد.

مدیر مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: گندم های برداشت شده در این مزرعه آموزشی و تحقیقاتی در بازار گندم شهرکرد فروخته می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 29 تن گندم و جو از مزارع دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

برداشت 29 تن گندم و جو از مزارع دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد